Praktisk info om Bodø Filmklubb

Om Bodø Filmklubb:

Bodø Filmklubb er en ikke-kommersiell forening som har som mål å supplere det kommersielle filmtilbudet med nye filmer og klassikere. Ofte trekker vi tematiske tråder mellom flere filmer, vi tilbyr seminarer og har du lyst kan du gjerne diskutere ”film” med likesinnede på kafé etter visningene. Du trenger ikke være filmviter for å bli med - men du trenger medlemskap når du skal se lørdagsfilmene! Fram kino i Bodø sentrum er visningslokalet vårt. Kinoen er fulldigitalisert. Filmklubbfilmene (lørdagene) vil enten være i digitalt kinoformat eller visninger fra BluRay.

Vil du vite mer om hva en filmklubb er besøk: http://www.filmklubb.no

Medlemskap:

- Aldersgrense for medlemskap er 15 år.

- Medlemskap selges ved oppmøte ½ time før lørdagsvisningene på Fram kino.

- Fra høsten 2015 merkes alle visninger med aldersgrense.

- Medlemskapet for ett semester (halvår) inkluderer adgang til alle lørdagsvisningene.

- Priser for medlemskap: Normalpris: kroner 300,-; Støttepris: 400,-; Rabattpris: 200,-

- Innehaver av kulturkortet for ungdom og studenter vil få medlemskap til rabattert pris (200,-)

- Prøvemedlemskap 1 film: kroner 100,-

- Betaling skjer kontant eller med Vipps.

Visninger:

Filmklubben har faste egne visninger lørdager kl. 17:00 på Fram kino. I tillegg samarbeider vi med Fram om visninger torsdager.

Lørdagsfilmer:

- Vises på Fram kino. Arrangør er Bodø Filmklubb.

- Forutsetter filmklubbmedlemskap.

- Visningene starter lørdager kl 17:00 på Fram Kino.

- Adgang til filmene er inkludert i medlemskapsprisen

Torsdagsfilmer:

- Her vises det aktuelle kinofilmer som vi mener er verdt å få med seg

- Er åpne for alle (medlemmer og ikke-medlemmer). Visningene er i samarbeid med Fram kino.

- Tidspunkt varierer - følg med framkino.no

- Billettene selges av Fram kino til vanlige betingelser.

- Filmklubbmedlemmer får rabatt ved fremvisning av medlemsbevis.

Kontaktinfo:

e-post: post(at)bodofilmklubb.no